czwartek, 20 czerwca 2024

Łódzkie Skibidi. Oni podjęli wyzwanie

Udostępnij

Nie znacie Skibidi? To prawdopodobnie jakimś cudem nie słyszeliście jeszcze hitu internetu, jakim stał się teledysk rosyjskiego zespołu Little Big właśnie o takim tytule. Na czym polega fenomen tego utworu? Trudno powiedzieć, ale na całym świecie wiele osób zaczęło wrzucać do sieci swoją wersję Skibidi, a dokładnie charakterystycznego dla tego utworu tańca. #SkibidiChallenge podbiło internet i doczekało się łódzkiej wersji. Wyzwanie podjęły Siostry ADiHD, czyli Milena i Ilona Krawczyńskie oraz Czarek Stacewicz, twórca fanpage’a „Zaznaj Łodzi”.

Nie, to nie Dawid Podsiadło i aniołki Charliego, tylko nasza własna łódzka odpowiedź na Skibidi Challenge! Co więcej w trakcie nagrywania tego klipu chyba przypadkiem wyszedł nam całkiem niezły spot promujący Łódź! Jeden wieczór przygotowań, jeden dzień nagrywek i na koniec jeden dzień montażu. A teraz najlepsze, budżet OKRĄGŁE ZERO ZŁOTYCH, tylko trochę dobrych chęci i masa zabawy! Opisuje CZAREK STACEWICZ na swoim profilu na Instagramie

Łódzkie Skibidi na fontannie

Pomysłodawcy i wykonawcy łódzkiego Skibidi twierdzą, że przy okazji podjętego wyzwania mogli wypromować Łódź. Czarek razem z Mileną i Iloną tańczą m.in. na Piotrkowskiej, placu Dąbrowskiego, w Off Piotrkowska czy przed EC1. Wideo stało się popularne i ma różne opinie. Jedni chwalą łodzian za pomysł i realizację, inni krytykują. Co tu dużo mówić, sami zobaczcie, jak Czarkowi i siostrom ADiHD wyszło Łódzkie Skibidi.

#SkibidiChallenge na świecie

Utwór Skibidi ma ponad 194 miliony wyświetleń, a jego twórcy sami zaproponowali hashtag #SkibidiChallenge i podjęcie wyzwania. Polega ono na opanowaniu układu tanecznego, który wykonano w teledysku rosyjskiej grupy. Ale najważniejsze w tym wyzwaniu jest zatańczenie układu w miejscu publicznym, nagranie z tego wideo i wrzucenie do sieci.

Komentarze Facebook
REKLAMA

Czytaj więcej

Wiadomości

Nie możesz kopiować zawartości tej strony. Wszystkie prezentowane treści podlegają ochronie prawa autorskiego, a ich właścicielem jest wydawca Wiadomosci-Lodz.pl

P
Kontakt e skuteczni : darmowe metody zdobywania klientów. Projects – branding factory. Surowce do produkcji suplementów diety.