W pandemii przesyłki kurierskie do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej wysyłane są regularnie i nie ma żadnych obaw co do tego, że dotrą bezpiecznie. Oczywiście, nie wszystkie firmy kurierskie poradziły sobie z twardymi zasadami reżimu sanitarnego. Te, które dały utrzymały się na rynku, mają więcej zleceń. Paczkę można nadać bardzo szybko i bez problemów, a kuriera można zamówić pod wskazane miejsce.
Jak nadać paczkę do USA?
Odpowiednią firmę logistyczna możemy wyszukać sami lub skorzystać z takich serwisów jak Allekurier.pl – czyli brokera usług kurierskich, który w swoim zapleczu ma wiele renomowanych firm kurierskich, a ceny za nadawanie paczek są bardzo atrakcyjne – nawet 70% taniej niż bezpośrednio u firm kurierskich. Tego typu serwisy działają podobnie jak internetowe biura podróży, które w swojej ofercie mają usługi z różnych biur. Efekt taniej i z gwarancją.
Przesyłka do USA nadana przez platformę AlleKurier poleci do Stanów samolotem jednej z firm kurierskich:
- UPS,
- AlleKurier
- FedEx.
Co więcej paczka do USA mimo pandemii dotrze tam w niespełna dwa tygodnie. Ten czas można skrócić diametralnie skrócić. Większość firm oferuje przesyłki priorytetowe. Wtedy paczka po zaledwie 3 dniach jest na miejscu.
Czas dostarczenia paczki do USA może się wydłużyć, jeśli nasz adresat mieszka w pewnej odległości od dużych, amerykańskich miast. Najszybciej firmy logistyczne dostarczają przesyłki do Waszyngtonu, Nowego Jorku, Los Angeles, Chicago, Houston czy Filadelfii.
Ile kosztuje przesyłka do USA?
Tutaj cennik uzależniony jest przede wszystkim od wagi i rozmiarów naszej przesyłki. Dla przykładu kilogramowa paczka do USA w ekspresowym tempie (3 do 5 dni) może zostać dostarczona do adresata już za nieco ponad 220 złotych. Jak na kilka tysięcy kilometrów podróży, cena nie przeraża.
Znacznie tańszy jest list. List o wadze do kilograma można wysłać samolotem już za 160 złotych, natomiast standardową, kurierską przesyłkę listową do USA, uda się nadać nawet za 120 złotych. I co najważniejsze – na miejscu będzie w 3 dni.
ARTYKUŁ sponsorowany